Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 13. мај 2017.

KUGLOF - PITA SA SPANAĆEM













Prvi kuglof mi je uspeo i sada sam se osmelila da isprobam jedan slani ali sa korama za pitu. Ovo mi ne uspelo da sam pravila u okruglom kalupu ali kalup za kuglof je zakon. I ovaj put sam uspela i prezadovoljna izgledom, ukusom a tako mekan i vazdušast da ko ne zna ne bi znao da je pravljen sa korama za pitu. Sve u svemu preporučujem da probate.














POTREBNE NAMIRNICE:

- 8 komada listova kora za pitu
- 4 komada jaja
- 1 kašičica sitne morske soli
- 1 kesica praška za pecivo
- 1 dl maslinovog ulja
- 100 g pšeničnog griza
- 2 dl jogurta
- 6 komada briketa zamrznutog spanaća
 






















PRIPREMA:


U silikonski kalup za kuglof stavite dve kore ali tako da prelaze ivice. Stavite kalup na pleh od rerne i uključite da se rerna zagreje na 200 C stepeni, dok pravite pitu.

Za fil u odgovarajuću posudu izlomite jaja, dodajte sitnu morsku so, prašak za pecivo i maslinovo ulje. Sve ovo ručno umutite u homogenu smesu.

Dodajte pšenični griz i promešajte.

Sada u ovu smesu sipajte jogurt i sve dobro ujednačite.

Zamrznute brikete spanaća prelite sa malo vode i ostavite par minuta da malo otpuste, ali da vam ipak ostanu i komadi.

Svaku koru malo zgužvajte i umočite u smesu od jaja, jogurta i griza. Složite ih u već pripremljen kalup za kuglof.

U sredinu svake kore ubacite po jedan briket, 6 komada, sa razmakom. Prelijte ih sa malo smese pa zatvorite korama, koje ste ostavili preko kalupa.

U ostatak smese dodajte spanać, koji ste pomoću cediljke ocedili od viška vode. Izmešajte i ovim prelijte kuglof - pitu. Nožem malo probušite kore i povucite prema gore, da sve lepo legne.

Ovako pripremljen slani kuglof stavite u zagrejanu rernu, smanjite temperaturu na 170 C stepeni, sa toplim vazduhom, i pecite oko 60 minuta.

Pita - kuglof je gotova kada se odvoji od ivica i lepo porumeni.

Izvadite je iz rerne, stavite veliki tanjir preko i prevrnite. Skinite kalup i ostavite pokrivenu da se ohladi.

Kuglof - pitu isecite i poslužite uz jogurt ili po želji.

















Prijatno!





2 коментара:

  1. baš mi se sviđa kako ti je ovo ispalo... ko kanda će sad i kod mene pite da postanu kuglofaste...

    ОдговориИзбриши
  2. Da znaš i meni se ovo svidja. Ovako je lepše na oko jedino što mora da se peče malo duže nego obična pita.

    ОдговориИзбриши

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.