Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 2. април 2017.

INTEGRALNE PALAČINKE OD 4 VRSTE BRAŠNA











Palačinke mogu da se prave sa raznim kombinacijama brašna. Tako sam i ja za ove palačinke upotrebila 4 vrste brašna. Ispale su super čak su i sutradan bile meke iako su bile hladne. Deo smo pojeli a deo sam odvojila da napunim.









POTREBNE NAMIRNICE:

- 3 šolje integralnog heljdinog brašna (šolja 2 dl)
- 2 šolje integralnog speltinog brašna
- 1 šolja integralnog ovsenog brašna
- 2 šolje pšeničnog belog brašna T400 meko
- 4 komada pačjih jaja
- 1 kašičica sitne morske soli
- 1 kesica vanilin šećera
- 1 kašičica kurkume u prahu
- na vrh noža djumbira u prahu
- 50 ml maslinovog ulja
- 1 kesica praška za pecivo
- 6 šolja tople vode


















PRIPREMA:

U dublju posudu stavite sve 4 vrste brašna i so. Promešajte i dodajte malo više od polovine pripremljene vode. Ostavite brašno da se natapa oko 5 do 6 sati. Posle tog vremena dodajte jaja, umućena viljuškom, i sve ostale sastojke, pripremljene za testo. Sve dobro promešajte žicom za mućenje i ako je smesa gusta dodajte još tople vode da se dobije smesa koja nije ni previše retka a ni gusta već da može lepo da se razliva. Palačinke pecite u tiganju za palačinke teflonskom ili kao u mom slučaju keramičkom, gde nije potrebno dodatno podmazivanje. Pekla sam ih na temperaturi 7, kod mene ide do 9, a vi prilagodite temperaturu vašem šporetu. Pečete palačinku sa jedne strane dok ne počnu ivice da se podižu. Tada palačinku okrenite na drugu stranu i pecite je još pola minuta, otprilike. Postupak ponavljajte dok ne utrošite svo testo. Palačinke vadite na veći tanjir. Kada sve palačinke ispečete preokrenite ih zbog ivice koja je okrenuta prema dole, da se ne bi lomile. 
Od ove količine testa dobila sam 15 palačinki.
Poslužite ih tople uz namaz po želji.
Da bi ih sačuvali za sutradan, da budu mekane, pokrite ih providnom folijom.











Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.