Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

недеља, 26. март 2017.

BAKEUP FESTIVAL PECIVA JE ODRŽAN 25. I 26.3.2017.GODINE U TC DELTA CITY


























25. i 26.3.2017.godine, u TC Delta City je održan BakeUp festival peciva, gde su učešće uzeli mnogi proizvodjači peciva na čelu sa BakeUp-om. Ispred firme Lesaffre i Mesimo zajedno je organizaciji doprinela Milena Obradović a pomagao je i Inspektor Blaža.
















 Kroz fotografije sa festivala upoznaće te se malo bliže sa manifestacijom.




























Moj doprinos je bio sa slanim i slatkim pecivom i to kiflice sa čokoladom, mini pletenice, cimet pužići, trouglići sa ajvarom i mini štrudlice sa ajvarom. Uz svaki proizvod se nalazio i natpis sa našim imenom i receptom. Kod mene je bilo odstupanja u receptu, jer sam htela da pravim nešto drugo i to i prijavila, pa je tako i došlo do malog neslaganja natpisa sa prikazanim proizvodima. To nije smetalo da se svo izloženo pecivo i pojede.










 Moje prijateljice su, takodje, dale doprinos celoj manifestaciji, raznim vrstama peciva.





























 

Bilo je tu i raznih hlebova, čokoladnih mafina i medenjaka ali moglo je i da se sve to zalije jogurtom, čokoladnim mlekom, kafom...



















Družili smo se se, počastili i dobile lep i koristan poklon od firme Lesaffre.



















Bila su ovo dva vrlo uspešna dana i za nas kao učesnike, tako i za posetioce.















Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.