Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

четвртак, 15. децембар 2016.

KNEDLE OD HELJDINOG BRAŠNA








Obožavam knedle u svim mogućim oblicima, pa sam odlučila se na jedan mali eksperiment. Naime jele su mi se knedle ali da budu gotove brzo i da ne moram dugo da ih pravim. Odlučila sam se za kombinaciju jaja i heljdinog brašna sa običnim brašnom. Uspelo mi je, i zato sam odlučila da sa vama podelim moje iskustvo u pravljenju istih.















POTREBNE NAMIRNICE:

- 2 komada jaja
- 2 kašike hljdinog integralnog brašna
- 1 kašike kukuruznog belog brašna
- 3-4 kašike belog brašna
- 1/3 kašičice sode bikarbone
- 1/3 kašičice sitne morske soli
- 1 kašika sušenog povrća bez soli
- 1 kašičica kurkume u prahu
- 1 kašika seckanog vlašca
- 2 l vode
- 2-3 kašike maslinovog ulja






















PRIPREMA:

Staviti vodu u lonac i pustiti da provri a zatim posoliti. 
Izlomiti jaja u činiju i dodati malo soli i umutiti viljuškom.
Dodati seckani vlašac i začine. 
Umešajte sve tri vrste brašna ali belo brašno dodajte postepeno jer treba da dobijete gustu smesu koja ne curi, a količina brašna vam zavisi od veličine jaja.
Knedle vadite uz pomoć kašike, koju ste prethodno umočili u vrelu vodu.
Smanjite temperaturu, jer voda ne sme previše da vri, spuštajte knedle u vrelu vodu i kuvajte par minuta da isplivaju.
Dok se knedle kuvaju izgledaju kao da se raspadaju, ali to tako treba.
Pažljivo ih rešetkastom kašikom vadite i slažite u činiju.
Prelijte ih maslinovim uljem.
Ostavite da se ohlade. 
Tada ih pomoću kašike prenesite na tanjir za serviranje.

Možete ih servirati same ili uvaljane u prezle, sir, ili kao prilog uz neko varivo. U mom slučaju su poslužene na 2 načina, uz DINSTANI RIBANAC i kao KNEDLE OD HELJDE U UMAKU OD SIRA.



















Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.