Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

петак, 4. март 2016.

MOJE PALAČINKE














Palačinke pravim sa jajima i toplom vodom. Kad god sam pokušala na neki drugi način da ih napravim meni nije bilo to to. Tako sam odustala od eksperimentisanja i ostala pri svom receptu. Jednostavne i jeftine palačinke jer vam ne treba ni mleko, kisela voda... Dovoljno je da imate brašno, jedno jaje, malo soli i topla voda. E još vanilin šećer zbog arome, ali to svi mi imamo uvek u kuhinji. A da i malo ulja, 2 do 3 kašike. Količina svega u mom receptu je poprilična jer se dobije jedno 50-tak palačinki, što će te priznati da je velika količina. Pošto ih mi jedemo i kad su hladne ja napečem palačinke i onda smo mirni nekoliko dana, pogotovo što mogu da se filuju i zapeku, pohuju, kao slane ili slatke a i da se jedu ovako. Vi količinu namirnica iz recepta prilagodite broju osoba za koje pravite, ako vam tako odgovara.







POTREBNE NAMIRNICE:




Za testo za palačinike:
4 komada jaja
1/2 l tople vode + još vode po potrebi
1 kašičica soli
1 kesica vanilin šećera
1 kg brašna
1 dl ulja
















PRIPREMA:



U dublju posudu izlomim jaja, dodam so i počnem da mutim mikserom, postepeno dodajem toplu vodu i dalje mutim dok ne dobijem penastu masu. 

U to dodam brašno, vanilin šećer i ulje i sve sjedinim mikserom ali manjom brzinom. 

Sada procenjujem da li da dodam još tople vode ili brašno, jer testo treba da bude ni previše retko ni previše gusto, već da se lepo razliva. 

Kod prženja teflonski tiganj za palačinke prvi put podmažem sa malo ulja i kada se zagreje sipam testo a debljinu testa odredite sami. 

Kod sledeće palačinke ne treba više dodavati ulje, znači samo prvi put. 

Ringlu držim uključenu na 7 (maksimum je 9) na električnom šporetu, i brzo ih ispržim otprilike za oko sat vremena. Sve palačinke slažem jednu na drugu i držim ih na toplom mestu, najbolje sa strane na šporetu.


 Savet: 

Ova količina za testo, data u receptu je za mnogo veću količinu palačinki, ali ja ih napravim i kada se prohlade pokrijem ih najlon kesom tako da se ne osuše i onda pravim od njih po želji šta želim, a dobre su i sutradan iako su hladne.


Možete da ispržite samo onoliko palačinki koliko vam treba a ostalo testo da ostavite u frižideru pa da pržite kasnije ili sutradan.











Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.