Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

четвртак, 16. јул 2015.

PUNJENA PAPRIKA ZAPEČENA U RERNI













POTREBNI SASTOJCI:


- 400 g  junećem mesa mlevenog
- 14 komada manjih paprika za punjenje
- 1 mala šoljica pirinča
- 2 kašike sušenog povrća samlevenog
- 2 kašičice morske soli
- 2 kašike maslinovog ulja
- 1 glavica crnog luka
- prstohvat bibera
- 1 šolja soka od paradajza
- malo peršuna ili mirodjije
- 14 komada sušenog paradajza iz tegle












 PRIPREMA:


Paprike oprati i očistiti od drški. U mom slučaju je paprika bila zamrznuta tako da sam to preskočila.
Sada pripremiti nadev. U tiganj staviti iseckan crni luk, juneće mleveno meso, začine, pirinač i blago zagrejati da meso ostane više živo. Ulje nedodajem jer sušeni paradajz, kojim je paprika zatvorena, je bio u maslinovom ulju i to je sasvim dovoljno.
Napuniti paprike i složiti u duboku vatrostalnu činiju. Možete da ih zatvorite komadima krompita, paradajza a ja sam ih zatvorila sušenim paradajzom koji je bio u maslinovom ulju.
Naliti vodom i sokom od paradajza da prekrije paprike. Poklopiti poklopcem od vatrostalne činije ili folijom i staviti u rernu na 200C stepeni da se peče.
Kada uvri deo vode i paprika se malo zapeče jelo je gotovo.
Poslužiti kao glavno jelo uz salatu po izboru.

Sušeni paradajz. koji sam koristila u receptu, sama sam pravila, pa zato ako ga nemate paprike zatvorite čime volite ili onim što imate pri ruci.






















 
 Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.