Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

четвртак, 16. јул 2015.

KUKURUZNO BELO INTEGRALNO BRAŠNO




BRAŠNO KOJE KORISTIM ZA PRAVLJENJE MOJIH KOLAČA, NAROČITO ZA OSOBE KOJE IMAJU PROBLEM SA GLUTENOM. 


KUKURUZNO BELO INTEGRALNO BRAŠNO




Ovo je brašno koje koristim za pravljenje mojih kolača. To je kukuruzno belo integralno brašno proizvodjača Vega iz Čente i odlično zamenjuje belo brašno. Isprobala sam da vidim da li može od njega da se naprave kolači i pošto je uspelo nastavila sam da ga koristim. Ranije sam ga kupovala u Efedri a sada u Univerxportu na Novom Beogradu. Cena mu je povoljna oko 65 dinara za kilogram.














Ovo nije reklama za njih već informacija svima koji pročitaju moje recepte i pitaju se zašto u kolač ide kukuruzno brašno. Pronašla sam ono što odgovara a potrebna je zamena za obično ili brašna sa glutenom, jer se radi o celijakiji gde je potrebno koristiti brašno bez glutena,  i prezadovoljna sam, jer nijedno drugo nije moglo da ga zameni.
Koristim i druga njihova brašna kao heljdino, ovseno... Sve moje pohvale i preporuke, jer ne bih preporučila nešto što može da ugrozi nekome zdravlje, a u mom slučaju se radilo o zdravlju mog supruga.





Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.